Szkolenie online

Zapraszam Cię do Akademii Podatkowej Mentoris – cyklu szkoleń o podatkach w księgowości.

Tym razem zajmiemy się CIT-em.

Akademia Podatkowa CIT  Mentoris

Wraz z Doradcą Podatkowym Patrycją Mikuła zapraszamy Cię na praktyczny warsztat, dzięki któremu opanujesz podstawy podatku CIT i zrozumiesz różnice pomiędzy prawem bilansowym a przepisami CIT.

Szkolenie jest pełne praktyki, a dlatego że temat CIT jest rozległy, dzielimy je celowo na dwie części: obie już się odbyły, a Ty możesz zobaczyć ich nagranie.

Możesz mieć dostęp do każdej części osobno, ale najlepiej, gdy wybierzesz obie części razem. Wtedy dostajesz dostęp do kompletnej wiedzy o podatku CIT.

Czego dowiesz się w  Akademii Podatkowej Mentoris o CIT?

Część 1 Akademii Podatkowej CIT

W części pierwszej Akademii Podatkowej CIT na praktycznych przykładach dowiesz się:

kto jest podatnikiem CIT,

co oznacza ograniczony i nieograniczony obowiązek podatkowy,

kto jest wyłączony z opodatkowania CIT,

jakie mamy stawki podatku i jakie podmioty mogą korzystać z obniżonej stawki CIT,

czy rok podatkowy to zawsze rok kalendarzowy i kiedy warto, aby rok podatkowy nie był rokiem kalendarzowym,

kto może płacić zaliczki kwartalne, uproszczone,

jak ujmować przychody zgodnie z przepisami CIT oraz UoR,

jakie są różnice w ujmowaniu przychodów dla celów podatkowych vs. ustawy o rachunkowości,

jak ujmować zgodnie z przepisami CIT świadczenia niepieniężne i jak się do tego mają przepisy UoR.

Akademia Podatkowa MENTORIS - Certyfikat ukończenia szkolenia

Część 2 Akademii Podatkowej CIT

Część druga Akademii Podatkowej CIT jest w całości poświęcona ewidencji wydatków dla celów CIT.

W tej części znów na licznych przykładach zrozumiesz:

co oznaczają wydatki bezpośrednie i pośrednie na gruncie CIT,

jak sprawdzić, które wydatki stanowią koszty uzyskania przychodów (KUP),

na które wydatki uważać, ponieważ stanowią NKUP,

z jaką datą ujmować wydatki dla celów CIT,

jak ująć w księgach wydatki KUP oraz NKUP, np. jak ująć koszty związane z zużyciem samochodu osobowego, polisy na samochód, czy kosztów eksploatacji,

co zrobić z kosztami reprezentacji, wydatkami na rzecz osób wchodzących w skład rad nadzorczych, polisy ubezpieczeniowej członków zarządu, wynagrodzeń pracowników wypłaconych po terminie.

Akademia Podatkowa MENTORIS - Certyfikat ukończenia szkolenia

NOWOŚĆ!

Realizując każdą z części szkolenia, po tym, jak odbędzie się na żywo, dostajesz na Platformie Mentoris wraz z dostępem do jej nagrania, test wiedzy.

Rozwiązując ten test, gdy uzyskasz min. 50% poprawnych odpowiedzi, odbierasz Certyfikat ukończenia danej części szkolenia lub całości!

Akademia Podatkowa MENTORIS - Certyfikat ukończenia szkolenia

Kto przeprowadzi szkolenie?

 

Nazywam się Magda Hosiawa i to właśnie ja spotkam się z Tobą na tym szkoleniu!

Już od ponad 20 lat specjalizuję się w obszarach księgowości i rachunkowości. Od ponad 11 lat zarażam nią innych, tworząc darmowe materiały oraz profesjonalne kursy online w ramach Mentoris.

Z kursów skorzystało łącznie już ponad 17 000 osób, w tym firmy takie, jak Mowi, Baker Tilly, Sage oraz setki biur rachunkowych. 

Wierzę, że księgowość to coś więcej niż wklepywanie faktur.

To fascynujący świat liczb, które opisują biznes. Uczę przyszłych księgowych jak przybliżać ten świat ich klientom, jak ubierać ich firmy w liczby i jak te liczby analizować — po to, by w przyszłości mogli realnie pomagać biznesom w rozwoju i czerpać w pełni satysfakcję ze swojej pracy!

By jak najwięcej kwestii Ci rozjaśnić, to szkolenie przeprowadzę wraz z doradcą podatkowym, Patrycją Mikułą.

Zapraszam!

Nazywam się Patrycja Mikuła.

Z doradztwem podatkowym związana jestem nierozerwalnie od niemal 18 lat, zdobywając doświadczenie zarówno w kancelariach doradztwa podatkowego, jak i jako główna księgowa w firmach branży morskiej, stoczniowej, czy e-commerce.

Doświadczenie zdobywałam w renomowanych spółkach doradztwa podatkowego, uczestnicząc między innymi w bieżącej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych.

Tysiące godzin spędzone na rozmowach z przedsiębiorcami utwierdziły mnie w przekonaniu, że bezpieczeństwo podatkowe podatnika jest dla niego najważniejsze, a podatki to pasja, bez której nie wyobrażam sobie swojej drogi zawodowej.

Nieustannie szkolę się, by reagować na zmieniające się przepisy podatkowe i otoczenie biznesowe. Jestem w stałym kontakcie ze swoimi klientami i wspólnie staramy się poznać specyfikę ich działalności, by zaproponować im jak najlepsze rozwiązania. Informacje, które mi powierzają, objęte są tajemnicą zawodową doradcy podatkowego.

Serdecznie zapraszam na szkolenie, które prowadzę wspólnie z Magdaleną.

Poznaj opinie o moich szkoleniach:

Część 1

Akademii Podatkowej CIT

Akademia Podatkowa CIT cz 1 Mentoris

nagranie po webinarze (z dostępem na 60 dni),

materiały PDF do pobrania na zawsze

Certyfikat ukończenia Akademii Podatkowej CIT po zaliczeniu testu wiedzy

Akademia Podatkowa MENTORIS - Certyfikat ukończenia szkolenia

298

Część 2

Akademii Podatkowej CIT

Akademia Podatkowa CIT cz 2 Mentoris

nagranie po webinarze (z dostępem na 60 dni),

materiały PDF do pobrania na zawsze

Certyfikat ukończenia Akademii Podatkowej CIT po zaliczeniu testu wiedzy,

Akademia Podatkowa MENTORIS - Certyfikat ukończenia szkolenia

298 zł

Część 1 i 2

Akademii Podatkowej CIT

Akademia Podatkowa CIT Mentoris

nagranie po webinarze (z dostępem na 60 dni),

materiały PDF do pobrania na zawsze

Certyfikat ukończenia Akademii Podatkowej CIT po zaliczeniu testu wiedzy,

Akademia Podatkowa MENTORIS - Certyfikat ukończenia szkolenia

528 zł

Skoro czytasz tę stronę aż do tego momentu, to pewnie masz jeszcze jakieś wątpliwości, odnośnie zakupu i jak przebiega zamówienie.

Sprawdź pytania, jakie zadawały sobie osoby takie jak Ty, zanim zamówiły dostęp do szkolenia online Mentoris!

Jak wygląda dostęp do szkolenia? Czy mogę obejrzeć powtórkę?

Po zaksięgowaniu Twojej płatności (z reguły po kilku minutach od momentu dokonania płatności) otrzymasz od nas informację na podany przez Ciebie adres email o dostępie do platformy gdzie pojawi się nagranie po szkoleniu.

W przypadku tego szkolenia, otrzymasz najpierw powiadomienia na email wraz dostepęm do miejsca szkolenia na żywo.

Dostaniesz link do miejsca i oraz hasło do uczestnictwa na żywo i zadawania pytań.

Po zakończeniu szkolenia na żywo, masz na platformie Mentoris nielimitowany dostęp do nagrania przez 60 dni z  możliwością przedłużenia, oraz matriały PDF ze szkolenia do pobrania na zawsze!

 

Jak wygląda proces zakupu i co otrzymuję?

Po wybraniu przycisku w tabeli system poprosi Cię o podanie danych: adresu email oraz imienia i nazwiska.

WAŻNE by podać poprawny adres mailowy ponieważ na ten adres otrzymasz od nas dane do logowania oraz informacje dotyczące statusu Twojego zamówienia.

Sprawdź również poprawność swojego imienia i nazwiska. Zostanie ono umieszczone na certyfikacie po ukończeniu kursu.

Po zaksięgowaniu Twojej płatności (z reguły po kilku minutach od momentu dokonania płatności) otrzymasz od nas informację na podany przez Ciebie adres email o  dostępie do platformy gdzie pojawi się nagranie po szkoleniu. 

W przypadku tego szkolenia, otrzymasz powiadomienia na email wraz dostepęm do uczenictwa na żywo z możliwością zawawania pytań. 

Po zakończeniu szkolenia na żywo, masz nielimitowany dostęp do nagrania przez 60 dni z  możliwością przedłużenia, oraz matriały do pobrania na zawsze!

Czy mogę otrzymać fakturę za szkolenie?

Tak, jak najbardziej. Fakturę za zakupiony dostęp można otrzymać wypełniając formularz podczas składania zamówienia lub kontaktując się z nami na maila kontakt@mentoris.pl

Czy mogę otrzymać fakturę pro-forma?

Aby otrzymać fakturę pro-forma należy skontaktować się z nami na adres mailowy : kontakt@mentoris.pl podając dane pracownika, adres mailowy konta, z którego będzie korzystał jak również dane do faktury.

Po dokonaniu opłaty za fakturę pro-forma i otrzymaniu wpłaty na nasz rachunek bankowy dostęp jest odblokowywany. Pracownik informowany jest o tym fakcie mailowo, oprócz tego na dane kontaktowe podane przy fakturze pro-forma wysyłana jest faktura końcowa.

Czy pracodawca może sfinansować szkolenie?

Tak. W takim wypadku z reguły potrzebna jest faktura pro-forma.

Aby otrzymać fakturę pro-forma należy skontaktować się z nami na adres mailowy : kontakt@mentoris.pl podając dane pracownika, adres mailowy konta, z którego będzie korzystał, jak również dane do faktury.

Po dokonaniu opłaty za fakturę pro-forma i otrzymaniu wpłaty na nasz rachunek bankowy dostęp jest odblokowywany. Pracownik informowany jest o tym fakcie mailowo, oprócz tego na dane kontaktowe podane przy fakturze pro-forma wysyłana jest faktura końcowa.

Masz inne pytanie?

Napisz na kontakt@mentoris.pl, pomożemy podjąć Ci decyzję!