KSIĘGOWOŚĆ NA „5”

– czyli jak z sukcesem prowadzić biuro rachunkowe i uwolnić czas

Konferencja online
dla biur rachunkowych

z okazji 10 LAT MENTORIS

📅 ŚRODA

8 LISTOPADA 2023

Magda i Prelegenci Księgowy - konferencja
logo Konferencji Księgowość na -<br />
 Mentoris

KONFERENCJA ONLINE

czyli jak z sukcesem prowadzić biuro rachunkowe i uwolnić czas

ŚRODA

8 LISTOPADA 2023

Magda i Prelegenci Księgowy - konferencja

Prowadząc biuro rachunkowe, może wydawać Ci się, że najważniejszy jest rozwój Twój i Twoich pracownikówciągłe szkolenia, podnoszenie kwalifikacji. W końcu prawo zmienia się w tak szybkim tempie, że bez tego ani rusz. Wiesz, że wysokie kwalifikacje Twoich pracowników zaowocują większą ilością zadowolonych klientów. 

W końcu o to chodzi w prowadzeniu biura rachunkowego – tu nie odpowiadasz tylko za siebie, ale i za to, jaki poziom reprezentują osoby u Ciebie pracujące.

Tylko jak to wszystko pogodzić, kiedy masz TYLE na głowie?!

Aktualizacja wiedzy w biurze rachunkowym, to ważny aspekt prowadzenia tego rodzaju działalności, w pełni się z tym zgodzę. Ale musisz wiedzieć, że nie jedyny.

Większość, szczególnie początkujących biur rachunkowych, popełnia zasadnicze błędy w organizacji, zarządzaniu i promocji biura. A popełnienie niektórych z nich może sporo kosztować!

Magda - Księgowy - konferencja

Z doświadczenia swojego i osób, z którymi współpracuję, wiem, że sprawy organizacyjne są bardzo ważne. Tylko gdy przyjdzie co do czego, to traktowane są bardzo po macoszemu. Nie poświęca się im wiele uwagi z nadzieją, że jakoś się to ułoży. Często niestety niedogadane sprawy i brak równowagi jeśli chodzi o funkcjonowanie biura, tylko przysparza Ci dodatkowych problemów.

Zacznij prowadzić biuro księgowe przyszłości,
dbając o jego dobrą organizację i zarządzanie.

Jeśli zależy Ci na tym, aby w Twoim biurze pracowali sami księgowi na 5, to już dziś zapraszam Cię na wyjątkową konferencję, która odbędzie się 8 listopada 2023. A najlepsze jest to, że będzie to konferencja w pełni poświęcona zagadnieniom związanym z organizacją pracy w biurze rachunkowym i odbędzie się on-line, więc nie ma żadnych wymówek, żeby nie wziąć w niej udziału.

Wraz z zaproszonymi gośćmi zajmiemy się tematem organizacji pracy w biurze rachunkowym. Dostaniesz konkretne wskazówki, aby zaraz po tym wydarzeniu móc działać na pełnych obrotach.

Może myślisz teraz, czy aby na pewno to wydarzenie jest dla Ciebie, skoro jakoś się to u Ciebie kręci. No może nie jest idealnie, ale też nie tragicznie… Może rzeczywiście tak źle nie jest, ale  prawda jest jednak taka, że organizację można zawsze usprawnić tak, aby była jeszcze lepsza. 

A teraz zastanów się, czy któryś z wymienionych niżej problemów nie dotyczy Twojego biura.

t

Zatrudniasz pracowników, ale pracy wcale Ci nie ubywa.

t

Pracownicy wykonują swoją pracę, ale Ty ciągle musisz ich pracę poprawiać.

t

Nie jesteś w stanie sprawdzić, na jakim etapie jest praca danego pracownika i rozliczenie u każdego z klientów, innymi słowy mówiąc, nie wiesz, ile pracy wykonał Twój pracownik.

t

W Twoim biurze jest ciągła rotacja pracowników i nie wiesz, jak efektywnie znaleźć kompetentną pomoc.

t

Zdarza Ci się za niektóre usługi nie wystawić faktury klientowi.

t

Gubisz się w ilości zadań i masz wrażenie, że ciągle o czymś zapominasz.

t

A może wręcz zadajesz sobie pytanie: po co mi to całe RODO?

t

Brak Ci czasu, aby szukać nowych klientów, nie wiesz, jak to zrobić. Przez to nie promujesz i nie rozwijasz swojego biura rachunkowego.

Magdalena-Hosiawa-Mentoris

Jeśli przy chociaż jednym z wymienionych wyżej problemów pokiwałeś głową,
to Twoja obecność na konferencji jest wręcz obowiązkowa!

Dlaczego warto być na tym wydarzeniu?

Ta konferencja ma być prawdziwym remedium na wszystkie problemy związane z prowadzeniem biura rachunkowego, dlatego w ramach poszczególnych prelekcji pokażemy Ci:

Ta konferencja ma być prawdziwym remedium na wszystkie problemy związane z prowadzeniem biura rachunkowego, dlatego w ramach poszczególnych prelekcji pokażemy Ci:

Dlaczego tak ważne jest wcześniejsze przemyślenie spraw dotyczących organizacji biura rachunkowego.

Na co zwrócić szczególną uwagę, jeśli dopiero zamierzasz otworzyć własne biuro rachunkowe.

Jakie są najczęstsze błędy w delegowaniu zadań, dowiesz się też, jak ich uniknąć, aby faktycznie uwolnić swój czas.

W jaki sposób mądrze zarządzać pracownikami, żeby wykonywali swoje zadania dobrze i na czas.

Z jakich narzędzi skorzystać, aby móc śledzić postępy zleceń pracowników, nie zapominać o zadaniach i co najważniejsze nie pomijać pozycji do zafakturowania dla klienta.

Jak znaleźć nowych (rzetelnych) pracowników.

Co zrobić, by znajdować nowych klientów, czyli dowiesz się, jak zająć się marketingiem biura rachunkowego.

W jaki sposób zająć się kwestiami prawnymi, a w szczególności RODO.

Poznaj szczegóły konferencji

Jak już wiesz, podnoszenie księgowych kompetencji pracowników biura rachunkowego to nie wszystko – ważny też jest spokój ducha związany z pewnością, że Twoje biuro funkcjonuje bez zarzutu. Każdy zna swoje zadania, wywiązuje się z nich należycie, a Ty jedynie od czasu do czasu kontrolujesz to, co już świetnie działa. Zaś wszelkiego rodzaju umowy (w tym RODO) przestają stanowić problemu.

Po konferencji to wszystko może stać się faktem. Chcesz? W takim razie musisz z nami być.

8.11.2023

Na żywo spotykamy się już w środę 8 listopada. Konferencja będzie nagrywana, więc po jej zakończeniu otrzymasz do niej dostęp jeszcze przez 60 dni (czasu będziesz mieć na tyle dużo, aby spokojnie usprawnić działanie swojego biura).

Online

Konferencja odbywać się będzie on-line, więc możesz w niej uczestniczyć z pracy, albo z domu i to Ty decydujesz, czy chcesz być na żywo, czy obejrzeć nagranie.

7 prelekcji

Czeka na Ciebie aż 7 wykładów prowadzonych przez zaproszonych prelegentów.

Chat na żywo

Prelekcje i wywiady zostały wcześniej nagrane po to by w trakcie prelekcji Prelegenci byli dostępni dla Ciebie na żywo i mogli odpowiadać na Twoje pytania na bieżąco.

Podczas poszczególnych wykładów porozmawiamy o wielu kwestiach związanych z prowadzeniem biura rachunkowego.

Poznaj Agendę konferencji

}

10:00

Anna Małecka

Na co zwrócić uwagę, zakładając lub prowadząc biuro rachunkowe

W trakcie prelekcji Ania opowie Ci o tym, dlaczego tak ważne jest, aby dobrze przemyśleć sprawy związane z zarządzaniem biurem rachunkowym.

Podczas tej prelekcji omawia wiele kluczowych aspektów związanych z założeniem, a także prowadzeniem własnego biura rachunkowego. Ta starannie przygotowana prelekcja ma na celu dać Ci cenne i kompletne informacje na temat tego, jak zacząć i jak osiągnąć sukces w branży księgowo – rachunkowej, byś mógł czuć się stabilnie w swoim obszarze zawodowym. 

W trakcie prelekcji omówimy:

  1.  Warunki  formalne związane z założeniem biura rachunkowego. Pamiętajmy, że to nie jest kwestia, którą można lekceważyć. 
  2. Biznesplan. Biznesplan to kluczowy dokument dla każdego przyszłego przedsiębiorcy. Pomaga on określić cele, strategię działania, rynek docelowy i przewidywane koszty oraz dochody. To swoista mapa, która pomoże Ci skoncentrować się na celach i ścieżce do ich osiągnięcia. 
  3. Wycena usług księgowych. Określenie właściwej ceny za usługi księgowe to nie lada wyzwanie. 
  4. Umowa z klientem to dokument, który określa całość relacji pomiędzy biurem a klientem, w  związku z tym powinien być on bardzo dokładnie przemyślany. To w niej zawierasz wszelkie istotne szczegóły, w tym zakres usług, warunki płatności i obowiązki obu stron. 

Zapraszamy!

}

11:00

Agnieszka Pojda

Delegowanie jest OK

W trakcie tej prelekcji Agnieszka Pojda podzieli się z Tobą wiedzą na temat delegowania zadań. Zrozumiesz, jak to robić skutecznie, żeby rzeczywiście uwolnić swój czas.

W tym wykładzie Agnieszka dzieli się swoim doświadczeniem z zarządzania kilkunastoosobowym zespołem w zakresie delegowania zadań. 

Dowiesz się, jak delegować zadania, ale także będąc po drugiej stronie – jak je skutecznie odbierać i realizować. Omówimy trudności, które możesz napotkać w delegowaniu zadań oraz jak sobie z nimi radzić.

Pod lupę weźmiemy 3 najczęstsze problemy Księgowej, biura rachunkowego w delegowaniu zadań. Poznasz sposoby na ich rozbrojenie oraz nauczysz się z nimi pracować, aby zacząć delegować zadania oraz lepiej nimi zarządzać. 

Dowiesz się także, czy to już czas na otrzymanie wsparcia i delegowanie zadań w twoim biznesie? Zwłaszcza jeśli prowadzisz biuro rachunkowe samodzielnie, ten fragment prelekcji może okazać się dla ciebie kluczowy. 

A może już zatrudniasz osoby w swoim biurze? 

Dowiesz się, jak wesprzeć zespół w efektywniejszej pracy i jak odbierać wydelegowane zadania. Poznasz klucz do skuteczności i efektywności w delegowaniu. 

Poruszymy również zagadnienia związane z zaufaniem a delegowaniem zadań. Dowiesz się, że delegowanie zadań to także zapewnienie wsparcia i dostęp do zasobów dla osób, które zatrudniasz.

}

12:00

Piotr Małecki

Zarządzanie zespołem

Piotr pokaże Ci najbardziej skuteczne sposoby na zarządzanie zespołem. Dowiesz się, jak motywować pracowników i organizować pracę, aby mieć poczucie, że nad wszystkim panujesz.

Każdy przedsiębiorca w pewnym momencie będzie musiał podjąć decyzję, czy zatrudniać pracowników, czy nie. Jeżeli przeraża Cię zarządzanie ludźmi i tworzenie zespołu, zapraszam Cię do prelekcji, w której poszukamy złotego środka zarządzania zespołem. 😊

Podczas prelekcji omawiamy wiele aspektów związanych z zarządzaniem pracą zespołu. Zaczęliśmy od motywacji, która wydaje się niezbędna do dobrej pracy. Co motywuje ludzi i jak utrzymać motywację w zespole przez dłuższy czas? Czy jedynym dobrym motywatorem jest pieniądz? Co można zrobić ze zdemotywowanym pracownikiem i jak zachęcić go do pracy? Na te pytania nie ma jednej odpowiedzi, ale na pewno przedstawiliśmy niektóre z możliwych scenariuszy. 

Praca w dużych zespołach jest bardzo specyficzna. Niejednokrotnie pracownicy mają wrażenie, że są tylko trybikiem w maszynie i to na dodatek mało ważnym, ponieważ jak ich zabraknie, nadal wszystko będzie działać. W takich sytuacjach często rozwiązaniem jest budowanie relacji z pracownikiem. Co trzeba zrobić, żeby pracownik miał poczucie sprawczości? Czy proste pytanie „co słychać?” może pomóc w budowie relacji?

W trakcie wywiadu padnie jeszcze jedno ważne pytanie – co zrobić, jeśli pracownik popełni błąd? Jak należy się zachować  w takiej sytuacji? Co może zrobić pracodawca i jak powinien rozmawiać z pracownikiem? Odpowiedzi na te pytania, poparte praktyką w zarządzaniu zespołem znajdziesz właśnie podczas tego wywiadu.

}

13:00

Magdalena Hosiawa

Jak znaleźć właściwego pracownika

W tej prelekcji poznasz sposoby na znalezienie właściwego pracownika i ograniczenie czasu na rekrutację. Magda Hosiawa opowie o najczęstszych błędach w trakcie procesu rekrutacji, które powodują, że nie znajdujemy właściwych kandydatów… Wyjaśnia również, jak sprawnie zweryfikować to, co kandydat przedstawia w CV.

Szukasz nowych pracowników  i masz wrażenie, że nie ma nikogo odpowiedniego na rynku pracy? A zatrudnieni pracownicy się nie sprawdzają?

Publikujesz oferty pracy,  pojawiają się kandydaci, ale na rozmowie okazuje się, że CV było trochę podkolorowane? Albo, co gorsza, zatrudniasz kandydata i nagle okazuje się, że nic nie umie? Tracisz czas na kolejne rozmowy rekrutacyjne, a rozwiązania nie widać?

W tej prelekcji poznasz sposoby na znalezienie tego właściwego pracownika. I ograniczenie czasu na rekrutację. Magda Hosiawa opowie o najczęstszych błędach w trakcie procesu rekrutacji, które powodują, że nie znajdujemy właściwych kandydatów… Wyjaśnia również, jak sprawnie zweryfikować to, co kandydat przedstawia w CV.

W trakcie tego wykładu dowiesz się:

Jak dobrze przygotować ofertę pracy tak, by przyciągnęła odpowiednie osoby.

Jak wybrać z gąszczu CV właściwych kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną?

Jak nie tracić czasu na niepotrzebne rozmowy rekrutacyjne?

Co zrobić, gdy nikt nie odpowiedział na Twoją ofertę pracy?

Co zrobić, gdy odpowiedziały na tę ofertę nieodpowiednie osoby?

I PRZEDE WSZYSTKIM jak sprawdzić wiedzę i umiejętności kandydata? 

O tym wszystkim dowiesz się więcej w trakcie tego spotkania.

}

14:00

Agnieszka Pojda

Marketing w biurze rachunkowym

W trakcie konferencji poznasz także najskuteczniejsze sposoby promowania swojego biura rachunkowego. Agnieszka Pojda pokaże Ci różne marketingowe sposoby na to, aby Twoje biuro mogło cieszyć się ciągłym zainteresowaniem wśród klientów.

W prelekcji „Biuro rachunkowe w social mediach i marketing biura rachunkowego” dowiesz się, jak znaleźć swojego idealnego klienta. To od niego wszystko się zaczyna, ponieważ do niego chcesz dotrzeć ze swoją ofertą i dla niego rozliczać działalność gospodarczą. I to jest dopiero punkt wyjścia do dalszych rozważań, bo jeśli już wiesz, dla kogo chcesz pracować, to czas na zadbanie o wizerunek twojego biura rachunkowego. 

Często właściciele biur rachunkowych zastanawiają się, czy warto mieć stronę internetową? 

Na to pytanie także znajdziesz tutaj odpowiedź. A nawet pójdziemy krok dalej, bo dzięki tej prelekcji będziesz w stanie przygotować plan minimum tego, co możesz publikować na swojej stronie WWW. 

Drugą częstą zagwozdką niejednego biura jest to, czy są im potrzebne kanały w social mediach, takie jak Fanpage (na Facebooku), czy konto na Instagramie. Poznasz argumenty za ich posiadaniem. A jeśli już dane biuro rachunkowe je ma, to co na nich publikować? Dowiesz się, jak napisać krótkiego posta oraz przygotować do niego grafikę. A także poznasz prosty i darmowy program do twoich działań graficznych. 

Oprócz tego poruszymy także temat tego, jak docierać do nowych klientów za pomocą social mediów. 

Na te właśnie pytania i to na praktycznych, z życia wziętych przykładach, uzyskasz odpowiedź na konferencji Mentoris.

}

15:00

Kinga Konopelko

RODO w biurze rachunkowym

W tej części konferencji Kinga wyjaśni zagadnienia prawne dotyczące prowadzenia biura rachunkowego, zwłaszcza te związane z RODO.

Jeśli chcesz działać legalnie, RODO jest czymś, o co musisz zadbać.  Przepisy te obowiązują Cię podobnie jak przepisy podatkowe, księgowe czy drogowe. 

Kinga przygotowała dla Ciebie prelekcję, podczas której opowie Ci więcej o tym, jak wdrożyć RODO w swojej działalności.

Dowiesz się m.in.:

  • czy każde biuro rachunkowe ma obowiązek wdrożyć RODO, czy też obowiązek ten należy tylko do firm zatrudniających pracowników/dużych firm;
  • kiedy należy wdrożyć RODO i na czym polega wdrożenie; 
  • czym są dane osobowe;
  • czy numer PESEL lub numer dowodu osobistego to dane wrażliwe;
  • jakie dane są danymi wrażliwymi;
  • co jest Twoim must have.

Kinga wyjaśni też:

  • dlaczego biura rachunkowe mają „trudniej” i 
  • jak od strony RODO wygląda relacja biura z klientem.

Poznasz także:

  • listę najważniejszych dokumentów RODO, które powinieneś mieć w swoim biznesie,
  • praktyczne wskazówki, jak zrealizować obowiązki informacyjne,
  • najczęstsze błędy popełniane przez biura rachunkowe, 
  • podpowiedzi, jak zachowywać się podczas kontroli i czego uniknąć.
}

16:00

Justyna Kraft z XON

Efektywne zarządzanie biurem rachunkowym

Dzięki radom Justyny Kraft poznasz sposoby na skuteczne i efektywne zarządzanie Twoim biurem rachunkowym.

Przez ostanie lata rozwijałeś swoje biuro rachunkowe. Obsługujesz coraz więcej klientów, zatrudniasz nowych pracowników, obowiązków przybywa i coraz trudniej jest Ci nad tym wszystkim zapanować ?  

W trakcie tej prelekcji pokażemy Ci, jak ogarnąć chaos i  efektywnie zarządzać zadaniami w biurze rachunkowym!

W trakcie prelekcji Justyna Kraft pokaże, jak nowoczesne oprogramowanie XON może usprawnić pracę całego biura oraz jak może pomóc w zarządzaniu dziesiątkami (jak nie setkami) zadań wykonywanych każdego miesiąca dla Twoich klientów.  

W tym wykładzie zobaczysz, jak:

  • zarządzać biurem rachunkowym od A do Z – od planowania pracy, poprzez zarządzanie zadaniami, ewidencjonowanie czasu pracy, tworzenie raportów pozwalających na monitoring postępów czy analizę efektów, a na rozliczeniach z klientami kończąc,
  • wspierać pracowników w organizacji swojej pracy – poprzez codzienne automatyczne przypominanie o terminach i zadaniach do wykonania, ułatwieniach w  delegowaniu zadań oraz przekazywania ich osobom zastępującym w przypadku nagłej nieobecności pracownika
  • lepiej współpracować z klientami biura – poprzez indywidualne podejście do każdego klienta, zadania wykonywane na czas, możliwość szybkiego przekazania pełnej wiedzy o kliencie nowemu pracownikowi. Pokażemy  także, jak jednym kliknięciem przygotować transparentne rozliczenia za świadczone usługi.
}

17:00

Konkurs

Konkurs

Konferencję zakończy konkurs, w którym udział będą mogli wziąć wszyscy Uczestnicy. Pytania konkursowe będą dotyczyły prelekcji.

Konkurs rozpocznie się po zakończeniu ostatniej prelekcji. Sprawdź w TEJ sekcji, jakie nagrody są do wygrania.

Dla kogo jest ta konferencja?

Maggalena Hosiawa Mentoris

planujesz założyć własne biuro rachunkowe,

prowadzisz biuro rachunkowe, i cierpisz na brak czasu,

masz wrażenie, że wszystko jest na Twojej głowie, a pracowników trzeba popychać do wykonywania swojej pracy i ciągle kontrolować,

ciągle zamartwiasz się o to, że coś mogło nie zostać dopilnowane, a skarbówka lub inny organ nałoży karę;

szukasz sposobu, aby rozreklamować swoją działalność i dzięki temu zyskać nowych klientów;

chcesz wiedzieć, gdzie szukać odpowiednich pracowników.

Prelegenci

Trenerka i coach rachunkowości

Magdalena Hosiawa

Już od ponad 20 lat specjalizuje się w obszarach księgowości i rachunkowości. Od 10 lat zarażam nią innych, tworząc darmowe materiały oraz profesjonalne kursy online w ramach Mentoris.

Z kursów skorzystało łącznie już ponad 15 000 osób, w tym firmy takie, jak Mowi, Baker Tilly, Sage oraz setki biur rachunkowych. 

Wierzy, że księgowość to coś więcej niż wklepywanie faktur.

KSIĘGOWA i trenerka rachunkowości

Anna Małecka

Ukończyła studia magisterskie w zakresie rachunkowości, studia podyplomowe w kierunku doradztwa podatkowego i zarządzania podatkami. 

Wyrobiła sobie porządną bazę teoretyczną, którą zaczęła przekuwać na praktykę, prowadząc własne biuro rachunkowe. W ciągu 10 lat pracy tam miała możliwość współpracować z setkami klientów z różnych branż.

księgowa i prezes zarządu Krafton Accounting Sp. z o.o. Sp. k. twórca programu XON

Justyna Kraft

Jak przystało na księgową, przedstawia się w liczbach 🙂

Zawodowo:

  • 25 lat doświadczenia w pracy w księgowości
  • 19 lat prowadzenia biura rachunkowego i wspierania przedsiębiorców rozliczeniach podatkowych
  • 8 lat rozwijania programu XON, aby pomóc biznesowi osiągnąć wyższy poziom efektywności

Prywatnie:

  • 3 pokolenie księgowych w rodzinie, bo i dziadek i tata byli księgowymi
  • 2 synów, z którymi spędza czas zaoszczędzony dzięki lepszej organizacji pracy
  • 1 wielka pasja po godzinach – badminton, który pomaga odreagować Polski (nie)Ład

Doradca biznesowy, profesjonalna wirtualna asystentka

Agnieszka Pojda

Doradca biznesowy w cyfrowym świecie i CEO Zespołu Specjalistek biznesu online i Wirtualnych Asystentek worqAssist.

Od 2018 stworzyła spójną komunikację biznesów oraz startegie działania w marketingu i social mediach  dla ponad 70 swoich klientów.

radca prawny właścicielka Kancelarii

Kinga Konopelko

Pomaga przedsiębiorcom działać bezpiecznie, legalnie i ze spokojem.

Tworzy umowy, wdraża RODO, szkoli.

Jest autorką Pakietu dokumentów dla księgowych (RODO, AML, umów).

Mówi prosto o prawie w biznesie.

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w bankowości

Piotr Małecki

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w bankowości, z wykształcenia matematyk, ukończył Politechnikę Wrocławską.

W pracy od początku związany z szeroko rozumianą analizą danych najpierw po stronie ryzyka kredytowego, a od pół roku w biznesie.

Od niedawna zaczął również przygodę z coachingiem — introwertyk, który polubił pracę z ludźmi i dalej chce się rozwijać w tym kierunku.

Prelegenci

Trenerka i coach rachunkowości

Magdalena Hosiawa

Już od ponad 20 lat specjalizuje się w obszarach księgowości i rachunkowości. Od 10 lat zarażam nią innych, tworząc darmowe materiały oraz profesjonalne kursy online w ramach Mentoris.

Z kursów skorzystało łącznie już ponad 15 000 osób, w tym firmy takie, jak Mowi, Baker Tilly, Sage oraz setki biur rachunkowych. 

Wierzy, że księgowość to coś więcej niż wklepywanie faktur.

KSIĘGOWA i trenerka rachunkowości

Anna Małecka

Ukończyła studia magisterskie w zakresie rachunkowości, studia podyplomowe w kierunku doradztwa podatkowego i zarządzania podatkami. 

Wyrobiła sobie porządną bazę teoretyczną, którą zaczęła przekuwać na praktykę, prowadząc własne biuro rachunkowe. W ciągu 10 lat pracy tam miała możliwość współpracować z setkami klientów z różnych branż.

księgowa i prezes zarządu Krafton Accounting Sp. z o.o. Sp. k. twórca programu XON

Justyna Kraft

Jak przystało na księgową, przedstawia się w liczbach 🙂

Zawodowo:

  • 25 lat doświadczenia w pracy w księgowości
  • 19 lat prowadzenia biura rachunkowego i wspierania przedsiębiorców rozliczeniach podatkowych
  • 8 lat rozwijania programu XON, aby pomóc biznesowi osiągnąć wyższy poziom efektywności

Prywatnie:

  • 3 pokolenie księgowych w rodzinie, bo i dziadek i tata byli księgowymi
  • 2 synów, z którymi spędza czas zaoszczędzony dzięki lepszej organizacji pracy
  • 1 wielka pasja po godzinach – badminton, który pomaga odreagować Polski (nie)Ład

Doradca biznesowy, profesjonalna wirtualna asystentka

Agnieszka Pojda

Doradca biznesowy w cyfrowym świecie i CEO Zespołu Specjalistek biznesu online i Wirtualnych Asystentek worqAssist.

Od 2018 stworzyła spójną komunikację biznesów oraz startegie działania w marketingu i social mediach  dla ponad 70 swoich klientów.

radca prawny właścicielka Kancelarii

Kinga Konopelko

Pomaga przedsiębiorcom działać bezpiecznie, legalnie i ze spokojem.

Tworzy umowy, wdraża RODO, szkoli.

Jest autorką Pakietu dokumentów dla księgowych (RODO, AML, umów).

Mówi prosto o prawie w biznesie.

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w bankowości

Piotr Małecki

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w bankowości, z wykształcenia matematyk, ukończył Politechnikę Wrocławską.

W pracy od początku związany z szeroko rozumianą analizą danych najpierw po stronie ryzyka kredytowego, a od pół roku w biznesie.

Od niedawna zaczął również przygodę z coachingiem — introwertyk, który polubił pracę z ludźmi i dalej chce się rozwijać w tym kierunku.

KONKURS

Na zakończenie konferencji zapraszamy Cię do udziału w konkursie. Pytania konkursowe będą dotyczyły prelekcji, więc warto być na żywo. Konkurs rozpocznie się PO ZAKOŃCZENIU ostatniej prelekcji tj. w okolicach godziny 17:00.

Regulamin konkursu znajdziesz TUTAJ.

A co możesz wygrać:

NAGRODA ZA 1 MIEJSCE:

💎 Kod rabatowy o wartości 4 500 zł na roczny dostęp do pakietu VIP 6 kursów Mentoris

💎 3 -miesięczny dostęp do programu XON wraz z konsultacją wdrożeniową GRATIS

💎 Kod rabatowy o wartości 300 zł zniżki na Pakiety dokumentów RODO radcy prawnego Kingi Konopelko

💎 Godzinna konsultacja z zarządzania zespołem z Piotrem Małeckim (bezcenna)

NAGRODA ZA 2 MIEJSCE:

💎 Kod rabatowy o wartości 1400 zł na dostęp do wybranego kursu Mentoris w pakiecie VIP na pół roku

💎 Kod rabatowy o wartości 228 zł na dostęp do „Content Planu” – harmonogramu treści 

💎 Godzinna konsultacja z Anią Małecką odnośnie programu Comarch Optima (bezcenna)

💎 Kod rabatowy o wartości 150 zł zniżki na Pakiety dokumentów dla biura rachunkowego radcy prawnego Kingi Konopelko

NAGRODA ZA 3 MIEJSCE:

💎 Kod rabatowy o wartości 500 zł na dostęp do wybranego kursu Mentoris w pakiecie standard lub premium

💎 Kod rabatowy o wartości 228 zł na dostęp do „Content Planu” – harmonogramu treści 

💎  Kod rabatowy o wartości 50 zł zniżki na Pakiety dokumentów dla biura rachunkowego radcy prawnego Kingi Konopelko

💎 Darmowy miesięczny dostęp do programu XON, możliwość 3 miesięcznego korzystania z pakietu „Komfort” w cenie pakietu „Standard”.

Bilety

KONFERENCJA ONLINE
KSIĘGOWOŚĆ NA „5”

Dostęp na żywo do konferencji

Możliwość zadawania pytań podczas prelekcji

Dostęp do nagrań konferencji

Wirtualna teczka z konferencji - materiały PDF do pobrania

Udział w konkursie i możliwość wygrania nagród o wartości kilku tysięcy złotych!

Cena w dniach: 16.10 od godz. 22:00
do 31.10 do godz. 22:00

349 zł

299 zł

Tańszy bilet dostępny jest jeszcze tylko przez:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Opinie o Mentoris

To jest opinia kursantki Maryli Martyniuk, absolwentki kursów Mentoris: Podstaw Rachunkowości, Rachunkowości średnio zaawansowanej.

To jest opinia kursantki Marty Zakrzewskiej, absolwentki kursów Mentoris:  Podatku VAT krajowego i Podatku VAT międzynarodowego

„Państwa kursy są niesamowite! Niesamowitość ta przejawia się pod względem języka jakim przekazywane są treści z rachunkowości, przejrzysty materiał, dogodność szkolenia w dowolnym czasie. Cieszę się że mogłam i mam nadzieję że będę mogła dalej z Państwem współpracować. „

Margareta Górkowska - Adamczak

Właścicielka Biura Rachunkowego Parytet. Wykładowca.

„Wykupiłam u Państwa kursy od podstaw, bo stwierdziłam, że może mam braki w tej dziedzinie, dlatego potem problemy się spiętrzają. Dalej będę korzystała z Pani pomocy, ponieważ kursy są jasne, przejrzyste, zrozumiałe, bardzo dużo mi dają, a nawet więcej….przyswajam więcej informacji niż na kursie w Stowarzyszeniu Księgowych na który aktualnie uczęszczam. Dziękuję. „

Beata Filanowska

Księgowa, Bag-bud

Poznaj opinie użytkowników Facebooka

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę otrzymać fakturę za zakupiony bilet na konferencję?

Tak, w tym celu prosimy byś podczas składania zamówienia podać dane do faktury a faktura zostanie wystawiona automatycznie po zakupie i przesłana na podany przez Ciebie adres email. WAŻNE by podać właściwy adres email ☺

Czy mogę zapłacić za bilet poprzez fakturę pro-forma?

Tak. Jeśli podczas składania zamówienia na bilet podasz dane do faktury, w kolejnym kroku, przy wyborze płatności pojawi się opcja płatności przez pro-formę. Pro-forma zostanie wysłana na adres email, podany podczas składania zamówienia.

Od kiedy liczony jest dostęp do nagrania konferencji?

60 dniowy dostęp do nagrań liczony jest od daty 8 listopada tj. od dnia, w którym odbędzie się konferencja.

Co otrzymuję w ramach wykupionego biletu?

W ramach wykupionego biletu masz możliwość wzięcia udziału w konferencji na żywo, która odbędzie się w dniu 8 listopada w godzinach 10-17. To oznacza, że będziesz mógł zadawać pytania prelegentom podczas prelekcji. Wykłady są nagrane właśnie po to, by można było prowadzić konwersację na chacie z prelegentami.

Dodatkowo otrzymujesz dostęp do nagrania konferencji na 60 dni liczonych od dnia, w którym odbędzie się konferencja.

Czy konferencja jest dla mnie jeśli nie prowadzę jeszcze biura rachunkowego?

Tak, jeśli jesteś księgowym i chodzi Ci po głowie pomysł na własny biznes, tj. biuro rachunkowe to ta konferencja jest dla Ciebie. Treści przekazywane w trakcie konferencji są pomocne już na etapie zakładania biura rachunkowego, ponieważ pozwalają na uniknięcie wielu błędów w prowadzeniu biura rachunkowego.

Czy konferencja jest dla mnie jeśli prowadzę już biuro rachunkowe kilka lub kilkanaście lat?

Tak, ta konferencja będzie także dla Ciebie. Realia rynku zmieniają się i to co sprawdzało się kilka lub kilkanaście lat tematu nie sprawdza się już dzisiaj.

Era Covidu, wejścia biur rachunkowych do strefy online i pracy hybrydowej spowodowała właśnie, że część biur nie dopasowała się do nowej rzeczywistości i traci pracowników i klientów.

Promocja biura rachunkowego i pozyskiwanie nowych klientów jest zupełnie inna dzisiaj niż była kiedyś. 

Dodatkowo to o czym kiedyś się nie wiedziało, lub nie myślało – z braku czasu może dziś paradoksalnie uwolnić ten czas i wyjść przed szereg i zyskać przewagę konkurencyjną: tj. zarządzanie   zespołem, delegowanie zadań i dobra organizacja pracy biura.

O tym wszystkim powiemy więcej właśnie w ramach konferencji.

Masz inne pytanie?

Napisz na kontakt@mentoris.pl, pomożemy podjąć Ci decyzję!

 

Kto organizuje tę konferencję?

Zdjęcie autorstwa Barbary Bogackiej 

Nazywam się Magda Hosiawa i to właśnie ja organizuję dla Ciebie konferencję Księgowość na „5”.

Już od ponad 20 lat specjalizuję się w obszarach księgowości i rachunkowości. Od 10 lat zarażam nią innych, tworząc darmowe materiały oraz profesjonalne kursy online w ramach Mentoris.

Z kursów skorzystało łącznie już ponad 15 000 osób, w tym firmy takie, jak Mowi, Baker Tilly, Sage oraz setki biur rachunkowych. 

Wierzę, że księgowość to coś więcej niż wklepywanie faktur.

To fascynujący świat liczb, które opisują biznes. Uczę przyszłych księgowych jak przybliżać ten świat ich klientom, jak ubierać ich firmy w liczby i jak te liczby analizować — po to, by w przyszłości mogli realnie pomagać biznesom w rozwoju i czerpać w pełni satysfakcję ze swojej pracy!

 

Zapraszam do wspólnego świętowania 10 lat Mentoris!!

Sponsorzy

© Mentoris 2013 – 2025

Wszelkie prawa zastrzeżone.