Szkolenie online

Zapraszam Cię na szkolenie

Podatek odroczony bez tajemnic

Akademia Podatkowa CIT  Mentoris

Czy masz do czynienia z podatkiem odroczonym?

Być może chcesz awansować, a spółka, której księgowość będziesz prowadził, musi tworzyć rezerwy oraz aktywa na podatek odroczony?

A Ty nie wiesz, jak się to robi?

Coś już czytałeś na temat podatku odroczonego, ale nadal myli Ci się i nie rozumiesz, kiedy mamy do czynienia z aktywem na podatek odroczony, a kiedy z rezerwą na podatek odroczony.

Jeśli w końcu chciałbyś zrozumieć, o co chodzi w podatku odroczonym i czuć się pewnie w pracy to zapraszam Cię do szkolenia, które przygotowała Patrycja Mikuła, doradca podatkowy.

W trakcie tego szkolenia dowiesz się:

kto ma obowiązek ustalania podatku odroczonego,

kiedy powstaje aktywo na podatek odroczony,

kiedy powstaje pasywo na podatek odroczony,

poznasz sposób, by zapamiętać kiedy mamy do czynienia z aktywem, a kiedy z rezerwą na podatek odroczony,

jaką stawkę podatku zastosować przy ustalaniu podatku odroczonego,

kiedy mamy do czynienia z różnicami przejściowymi, a kiedy z trwałymi,

jak ujmujemy w księgach rachunkowych aktywo czy rezerwę z tytułu podatku odroczonego,

jak prezentujemy w bilansie aktywa i rezerwy z tytułu podatku odroczonego,

na praktycznych przykładach sam będziesz mógł przetestować zrozumienie tego tematu.

W ramach szkolenia zobaczysz, czy i jak ustalać podatek odroczony w przypadku:

amortyzacji środków trwałych,

odpisu aktualizującego,

odsetek od pożyczki,

otrzymanego odszkodowania,

ujemnych różnic kursowych,

rabatu posprzedażowego,

nabycia akcji,

napraw gwarancyjnych,

opłaty wstępnej leasingowej i amortyzacji leasingowej oraz

rozliczenia straty podatkowej.

Serdecznie zapraszamy do tego szkolenia.

Kto przeprowadzi szkolenie?

 

Nazywam się Patrycja Mikuła.

Z doradztwem podatkowym związana jestem nierozerwalnie od niemal 18 lat, zdobywając doświadczenie zarówno w kancelariach doradztwa podatkowego, jak i jako główna księgowa w firmach branży morskiej, stoczniowej, czy e-commerce.

Doświadczenie zdobywałam w renomowanych spółkach doradztwa podatkowego, uczestnicząc między innymi w bieżącej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych.

Tysiące godzin spędzone na rozmowach z przedsiębiorcami utwierdziły mnie w przekonaniu, że bezpieczeństwo podatkowe podatnika jest dla niego najważniejsze, a podatki to pasja, bez której nie wyobrażam sobie swojej drogi zawodowej.

Nieustannie szkolę się, by reagować na zmieniające się przepisy podatkowe i otoczenie biznesowe. Jestem w stałym kontakcie ze swoimi klientami i wspólnie staramy się poznać specyfikę ich działalności, by zaproponować im jak najlepsze rozwiązania. Informacje, które mi powierzają, objęte są tajemnicą zawodową doradcy podatkowego.

Poznaj opinie o szkoleniach Mentoris:

Szkolenie

Podatek odroczony bez tajemnic

26 lekcji wideo ok. 1:30 godziny

Materiały PDF do pobrania

Dostęp do materiałów na 60 dni

Certyfikat ukończenia*

Akademia Podatkowa MENTORIS - Certyfikat ukończenia szkolenia

179

149 zł

(Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 149 zł)

*Warunkiem jest zaliczenie testu wiedzy.

Skoro czytasz tę stronę aż do tego momentu, to pewnie masz jeszcze jakieś wątpliwości, odnośnie zakupu i jak przebiega zamówienie.

Sprawdź pytania, jakie zadawały sobie osoby takie jak Ty, zanim zamówiły dostęp do szkolenia online Mentoris!

Jak wygląda dostęp do szkolenia? Czy mogę obejrzeć powtórkę?

Po zaksięgowaniu Twojej płatności (z reguły po kilku minutach od momentu dokonania płatności) otrzymasz od nas informację na podany przez Ciebie adres email o dostępie do platformy, gdzie znajdują się materiały szkolenia.

Dostajesz na platformie Mentoris nielimitowany dostęp do nagrań przez 60 dni z  możliwością przedłużenia, oraz materiały PDF ze szkolenia do pobrania na zawsze

Jak wygląda proces zakupu i co otrzymuję?

Po wybraniu przycisku w tabeli system poprosi Cię o podanie danych: adresu email oraz imienia i nazwiska.

WAŻNE, by podać poprawny adres mailowy, ponieważ na ten adres otrzymasz od nas dane do logowania oraz informacje dotyczące statusu Twojego zamówienia.

Sprawdź również poprawność swojego imienia i nazwiska. Zostanie ono umieszczone na certyfikacie po ukończeniu kursu.

Po zaksięgowaniu Twojej płatności (z reguły po kilku minutach od momentu dokonania płatności) otrzymasz od nas informację na podany przez Ciebie adres email o  dostępie do platformy, gdzie pojawi się nagranie po szkoleniu.

Masz nielimitowany dostęp do nagrania przez 60 dni z  możliwością przedłużenia, oraz materiały do pobrania na zawsze!

Czy mogę otrzymać fakturę za szkolenie?

Tak, jak najbardziej. Fakturę za zakupiony dostęp można otrzymać wypełniając formularz podczas składania zamówienia lub kontaktując się z nami na maila kontakt@mentoris.pl

Czy mogę otrzymać fakturę pro-forma?

Aby otrzymać fakturę pro-forma należy skontaktować się z nami na adres mailowy: kontakt@mentoris.pl podając dane Twoje lub pracownika (jeśli dla niego dokonujesz zakupu), adres mailowy konta, z którego będzie korzystał jak również dane do faktury.

Po dokonaniu opłaty za fakturę pro-forma i otrzymaniu wpłaty na nasz rachunek bankowy dostęp jest odblokowywany. Informujemy Cię o tym fakcie mailowo, oprócz tego na dane kontaktowe podane przy fakturze pro-forma wysyłana jest faktura końcowa.

Czy pracodawca może sfinansować szkolenie?

Tak. W takim wypadku z reguły potrzebna jest faktura pro-forma.

Aby otrzymać fakturę pro-forma, należy skontaktować się z nami na adres mailowy: kontakt@mentoris.pl podając dane pracownika (osoby, która z kursu będzie korzystać, adres mailowy konta, z którego będzie korzystał, jak również dane do faktury.

Po dokonaniu opłaty za fakturę pro-forma i otrzymaniu wpłaty na nasz rachunek bankowy dostęp jest odblokowywany. Pracownik informowany jest o tym fakcie mailowo, oprócz tego na dane kontaktowe podane przy fakturze pro-forma wysyłana jest faktura końcowa.

Masz inne pytanie?

Napisz na kontakt@mentoris.pl, pomożemy podjąć Ci decyzję!